به گزارش آینه جم:: به دنبال دسته گلی درخشان و بی‌نظیر برای ست کردن با لباس عروسی خود هستید؟ سیلک بولومز دسته‌گل‌های فوق‌العاده‌ای برای شما به ارمغان آورده است. این دسته‌گل‌ها مناسب عروسی‌هایی است که در تابستان برگزارمی‌شوند. با این ایده می‌توانید رنگ دلخواه‌تان را انتخاب کنید و همچنین برای مدت طولانی بعد‌از مراسم آن را‌ نگه‌ دارید.

 استفاده از رنگ روشن گل‌های ژرورا و رز و لاله و فریزیا مصنوعی (ابریشمی) ترکیب فوق‌العاده‌ای برای دسته‌گل‌های تابستانی است. اگر می‌خواهید دسته‌گل‌تان را ست کنید می‌توانید آن را سفارش دهید تا با استفاده از شکوفه‌های مصنوعی  در رنگ‌های مختلف  دسته‌گلی مطابق سلیقه‌تان داشته‌باشید.

ترکیب رنگ عاجی و زرد گل‌های رز و شیپوری برای دسته‌گل عروس مناسب اواخر فصل بهار یا اوایل تابستان است. این مدل مناسب عروس خانم‌هایی است که دسته‌گل بزرگ یا آبشاری را نمی‌پسندند.

این دسته‌گل کوچک از ارکیده آبی و رز عاجی درست شده است. این مدل شیک مناسب عروس خانم‌هایی است که دسته گل کوچک و چشمگیر می‌پسندند. این طرح به‌دلیل هماهنگی با رنگ آسمان و دریا  مناسب عروسی‌هایی است که در ساحل برگزار می‌شوند.

این دسته‌گل سفید و صورتی که با شاخه‌های کوتاه کریستال تزیین شده‌است برای عروسی‌های کلاسیک مناسب است. این مدل که با گل‌های گوشواره‌ای و ژرورا آبشاری و لیلیوم و ارکیده درست‌شده برای عروس خانم‌هایی که می‌خواهند دسته‌گل جذابی داشته باشند انتخابی بی‌نظیر است.

آیا شما از آن دسته عروس‌هایی هستید که دسته‌گل چشمگیر و پرزرق و برق می‌پسندید؟ این دسته‌گل صورتی از رزهای طبیعی درست شده که با کریستال هلالی شکل تزیین شده‌است.

این مدل برای عروس خانم‌هایی که دسته گل پراز شکوفه می‌پسندند انتخابی ایده‌ال است. این دسته‌گل خوش‌آب و رنگ که از گل‌های ارکیده و لیلیوم و رز و ژرورا دررنگ‌های نارنجی، زرد ،سبز و عاجی درست شده بهترین انتخاب برای عروسی‌هایی است که در روز و زیر‌ آفتاب برگزار می‌شوند.

این مدل زیبا با روبان ساتن عاجی ، پاپیون سبز و کریستال تزیین شده‌ است.استفاده از رز‌های عاجی و لاله سبز و زرد پیوند فوق‌العاده‌ای بین گذشته و حال ایجاد می‌کند.
این مدل بزرگ‌ترین سایز دسته گل عروس و بسیار شیک و پرفروش است.

ترکیب رنگ‌های صورتی، عاجی و نارنجی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دسته‌گل مراسم‌هایی است که در تابستان برگزار می‌شود . قراردادن ارکیده نارنجی و لیلیوم سرخابی و رز و ادریس درکنارهم فضای گرمی همانند  آب وهوا تابستان ایجاد ‌می‌کند.

اگر دسته‌گلی منحصربه‌فرد مدنظر شما است، این مدل بی‌نظیر از رز‌های رنگین‌کمانی انتخابی عالی برای شما است. با داشتن این دسته‌گل لبخند را برای تمام افراد به‌ارمغان می‌آورید. این مدل در هیچ جای دیگری یافت نمی‌شود پس با انتخاب آن می‌توانید مراسم خاص‌تری داشته باشید.

اگر شما از آن دسته دخترهایی هستید که رنگ صورتی و وسایل درخشان را می‌پسندید، این مدل می‌تواند دسته‌گلی ایده‌آل برای شما باشد. مرکز این گل‌ها که به رنگ صورتی ملایم است با کریستال تزیین شده.


مترجم: دنیا خانی

[کد خبر:AJ7188]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب