آینه جم:آخرین ویژه برنامه «ماه عسل» ٩٤ روز گذشته مصادف با عید سعید فطر و با حضور مهمان منتخب سی روز ماه رمضان به روی آنتن رفت.
به گزارش خبرنگار آینه جم؛روز گذشته مصادف با عید سعید فطر آخرین ویژه برنامه «ماه عسل» ٩٤ به روی آنتن رفت.
 
در ابتدای برنامه امیر علی بهادری تیتراژ آغازین برنامه را در صحنه «ماه عسل» برای مخاطبان این برنامه خواند.
 
در این روز تمام مهمانانی كه در طی این سی روز در قاب «ماه عسل» حضور یافته بودند و مردم علاقمند به حضور مجددشان در عید سعید فطر بودند، درقاب كهكشانی «ماه عسل» نشستند.
 
در بخش دوم عقیل پسر هشت ساله ای كه سرپرستی خانواده اش را به عهده داشت، بار دیگر در قاب «ماه عسل»حضور یافت.
 
علیخانی به عقیل از حضورش در برنامه و حاشیه های بعد از آن و راه اندازی طرح محسنین گفت و عقیل را قهرمان «ماه عسل» خواند. عقیل پس از حمایت هم اكنون سر كار نمیرود و قرار است تا یك ماه آینده به همراه پدر ومادرش به خانه جدیدشان بروند.
 
سپس میلاد كی مرام به روی صحنه آمد و در كنار عقیل نشست و دستان او را فشرد او از عقیل به عنوان پهلوان یاد كرد و به نمایندگی از ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی نشان پهلوانی به او تقدیم كرد.
 
در بخش سوم محمد عرب به همراه همسرش و جانباز میرفتاحی در قاب كهكشانی «ماه عسل» جای گرفتند و هر كدام از مهمانان از بازخوردهای  بعد از حضور در برنامه گفتند.
 
جانباز میرفتاحی خطاب به علیخانی عنوان كرد :باور كردم برنامه «ماه عسل» مخاطب میلیونی دارد چرا كه مردم در هر جا مرا می دیدند تمام حرفهایی كه در برنامه گفتم را به یاد داشتند.
 
محمد عرب به ایمیل هایی كه بعد از برنامه به او زده شد، اشاره كرد و افزود:در بین ایمیل های دریافتی فردی بود كه عنوان كرده بود من ٢٥سال نماز و روزه خواندم ولی با خود می گفتم چرا انسان بهتری نمی شوم آن شب بعد از برنامه شما فهمیدم قرآن را از زندگی ام حذف كرده بودم، شما من را با قرآن آشتی دادید.
 
در بخش بعدی كتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه بود. كتایون ریاحی در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم بعد از سالها، امروز در این روز خجسته به میزبانی شما مهمان خانه های عزیزان هستم كه در این سالها در خدمتشان نبودم.
 
حضور او در این برنامه به كودكی باز می گشت كه در همین برنامه شنوا شد چراكه كتایون ریاحی در بنیاد نیكوكاری كمك به عنوان پشتیبان كودكان ناشنوای نیازمند جراحی كاشت حلزون گوش فعالیت می كند او از مردم خواست تا در این امر خیر شركت كرده و او رایاری دهند.
 
علیخانی بابت نگاه متفاوت از او تشكر كرد و در خصوص اینكه تصمیمی برای بازگشت به بازیگری دارد یا نه از او سوال كرد و افزود: آیا به بازیگری بر نمی گردید؟ كتایون ریاحی در پاسخ گفت: ببینم خدا چه می خواهد اگر خدا بخواهد  بله حتما برمی گردم.
 
پس از پخش اخبار عباس برزگر كارآفرین به همراه استاد مكانیك خود و همچنین مهران غفوریان بازیگر در صحنه «ماه عسل» حضور یافتند.
 
دراین بین علیخانی از یك تماس تلفنی مهم در برنامه یاد كرد و سپس تماس تلفنی با محمد جواد ظریف برقرار شد: محمد جواد ظریف ضمن تبریك عید سعید فطر افزود: امیدوارم عبادات شما در این ماه عزیز قبول درگاه حق  قرار گرفته باشد و با قلبی روشن این عید را سپری كنید.
 
علیخانی خطاب به محمد جواد ظریف عنوان كرد:شما به عنوان نماینده تاریخی در این مقطع تاریخی حضور داشتید بابت شادی دل مردم از شما تشكر می كنیم.
 
ظریف در پاسخ به صحبتهای علیخانی بیان كرد: من از شما و مردم خوبمان تشكر می كنم در طول این مذاكرات همه ی مردم نماد همدلی و همزبانی در دعاهایشان را برای ما به نمایش گذاشتند مردم ما صرفنظر از دیدگاه سیاسی به دنبال عزت كشور هستند.
 
وی ادامه داد:استقامت، حمایت، توكل، دعای مردم و همچنین حمایت رهبری و ریس جمهور بود كه  به ما دلگرمی می داد. ملت ما مردم عجیبی هستند روشهای فشار بر خود را بی نتیجه دانستند این مردم پشتوانه ای برای ملت هستند.
 
علیخانی جمله ی معروف ظریف تحت عنوان یك ایرانی را تهدید نكنید را تكرار كرد و ظریف هم در تكمیل این جمله اظهار داشت:هركس این ملت را تهدید كرد نتیجه ای ندیده باید با زبان تكریم با این كشور صحبت كرد.
 
غفوریان در پایان خطاب به دكتر ظریف گفت :دكتر دوستتان داریم.
 
در بخش بعدی بیژن اشكور كیایی معروف به بیژن استرس به همراه محمدرضا با او مهمان برنامه بودند. بیژن از اتفاقات خوب و بازی در سریال پایتخت گفت.
 
علیخانی در این بخش اظهار داشت: با اصرارهای زیاد بالاخره موفق شدیم از همسر حامد بخواهیم كه در این برنامه حضور پیدا كند تا همه با هم شاهد مراسم عقدشان در این  روز خجسته باشیم.
 
در بخش پایانی تمام مهمانان «ماه عسل» به همراه حامد كه در همین برنامه علیخانی برای او از دختر مورد علاقه اش خواستگاری كرده بود حضور یافتند و با تدارك سفره ی عقد مراسم عقد آنها در حضور میهمانان برنامه خوانده شد.
 
بدین ترتیب دفتر «ماه عسل» ٩٤ با تمام نقاط ضعف و قوتش، حاشیه ها، انتقادات و تشویق هایش بسته شد.
 
 
 
 
گزارش از سمیه مردانی/باشگاه خبرنگاران
 
 
[کد خبر:AJ5921]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب