به گزارش آینه جم:برخی از مسئولان و هنرمندان کشورمان که صفحات شخصی در نرم افزار شبکه اجتماعی اینستاگرام دارند،، عکس ها و مطالب قابل توجهی منتشر کردند که در این گزارش به برخی از آنها اشاره می کنیم.

به گزارش ستاره ها، تصاویر زیر مربوط به آخرین عکس ها و مطالب منتشر شده توسط مسئولان و هنرمندان در اینستاگرام است.

التماس دعای برزو ارجمند برای بهبودی حال رضا احدی

از ؟؟؟ + تصاویر
 

برزو ارجمند در تازه ترین پست خود در اینستاگرام نوشت:

رضا احدى، جواد زرينچه و مجيد نامجو مطلق سه فوتباليستى كه پوسترشون رو ديوار اتاقم بود، حالا حال رضا خان احدى خوب نيست، براش دعا مي كنيم از ته دلمون و از همشهرياى عزيزم ميخوام وقتى ميرن حرم امام رضا(ع) يادشون نره براى همه بيمارا بخصوص براى رضا خان احدى دعا كنن.
 
مدیران تیم های استقلال و پرسپولیس در یک قاب
 


از ؟؟؟ + تصاویر
 

شهردار تهران در تازه ترین پست خود در اینستاگرام نوشت:

به لطف خدا اولین جلسه هماهنگی برای اعطای امتیاز بهره برداری دو ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی به دو تیم پرطرفدار پایتخت با حضور آقایان نجف زاده رييس هيات مديره و افشارزاده مديرعامل تيم استقلال؛ كاشاني عضو هيات مديره و طاهري مديرعامل پرسپوليس و گرشاسبي مدير كل تربيت بدني استان تهران برگزار شد. مقرر شد كارگروهي متشكل از مديران دو تيم و سازمان ورزش شهرداري تشكيل و ظرف حداكثر ده روز نسبت به نحوه تعيين اختصاص ورزشگاه به تيمها تصميم گيري نمايند.

پست جالب مداح معروف


از ؟؟؟ + تصاویر
 

عزیمت وزیر امور خارجه به اتریش


از ؟؟؟ + تصاویر
 

پرویز پرستویی در حال و هوای حاج کاظم آژانس شیشه ای


از ؟؟؟ + تصاویر
 

پرویز پرستویی در تازه ترین پست خود در اینستاگرام با انتشار تصویر حاج کاظم در فیلم سینمایی آژانس شیشه ای نوشت:

ﺑﺘﺮﺱ ﺍﺯ ﺍﻭ ﮐﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺶ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﯽ...
ﺍﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺟﺎﯼ ﺗﻮ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺯﺩ ...
ﻭ ﺧﺪﺍ ﺧﻮﺏ ﮔﻮﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺧﻮﺏ ﺗﺮ ﯾﺎﺩﺵ ﻣﯿﻤﺎﻧﺪ ...
ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﺳﯿﺪ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺮﻓﻬﺎﯼ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺳﺮﺕ
ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺸﯿﺪ ...
ﻭ ﺗﻮ ﺁﻥ ﺭﻭﺯ ﺩﺭﮎ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﮐﺮﺩ ﭼﺮﺍ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﻧﺪ:
ﺩﻧﯿﺎ ﺩﺍﺭ ﻣﮑﺎﻓﺎﺕ ﺍﺳﺖ......

کاریکاتور زیبا از حمید فرخ نژاد


از ؟؟؟ + تصاویر
 

پیمان قاسم خانی و محسن تنابنده در نمایی از فیلم سن پطرزبورگ


از ؟؟؟ + تصاویر
 

پست مفهومی از نسرین مقانلو


از ؟؟؟ + تصاویر
 

آخرین پست آرام جعفری


از ؟؟؟ + تصاویر
 

آرام جعفری نیز در تازه ترین پست خود در اینستاگرام نوشت:

شاخه اى كه در روزنه اى، در سرما و برف زيبا، اميد ميدهد به خورشيدش. الهى شكرت...
 
تسلیت الیکا عبدالرزاقی به مناسبت درگذشت جادوگر هری پاتر
 

از ؟؟؟ + تصاویر
 

الیکا عبدالرزاقی در تازه ترین پست خود در اینستاگرام از درگذشت پروفسور اسنيپ هرى پاتر الن ريكمن بازيگر درخشان انگليسى خبر داد.

 

 

 

پست تامل برانگیز از عمو پورنگ


از ؟؟؟ + تصاویر
 

 


از ؟؟؟ + تصاویر
 

رضا رفیعی، شاعر و طنزپرداز کشورمان در تازه ترین پست خود در اینستاگرام نوشت:

 

فریاد "این القندپهلو؟..." را بشنوید
"چراغ قندپهلو را روشن کنید!".... این مضمون و معنای حرفها و خواسته هایی است که این روزها نه فقط مردم کوچه و بازار، که خواص اهل علم و فرهنگ و ادب نیز با عوامل قندپهلو در میان می گذارند. و این عجیب ترین اتفاق این سالهای رسانه ملی است که مخاطبان و اقشار مختلف مردم، پیگیر و پرس و جو کننده برای ساخت یک برنامه هستند. هم عامه مردم و هم برگزیدگان عرصه فکر و فرهنگ که فرق خنده زورکی و مصنوعی را با لبخند فاخر و فرهیخته می فهمند و خواستار برنامه های طنزی به دور از لودگی و سطحی گرایی و مبتنی بر فرهنگ و ادب این سرزمین غنی از این حیث و حوزه اند. قند پهلو بنا به گفته اهل نظر، یک اتفاق جریان ساز در گستره شعر و طنز امروز است.
امروز فقط مردم عزیز و عاشق لبخند و طنز و شعر و شعور، از قند پهلو نمی پرسند، که نمایندگان خبرگزاری ها و جامعه خبری و مطبوعاتی نیز در کمال تعجب و تامل، از وضعیت آینده برنامه ای مثل قندپهلو می پرسند. و ما سکوت می کنیم و عوامل ساخت برنامه فقط می گویند: "ان شاءالله به زودی ساخته می شود...".... و باز همه منتظر یک اتفاق و یک همت مضاعف اند تا سری جدید برنامه ای ساخته شود که هم عالی ترین مقامات و مسئولان جامعه، هوادار و تماشاکنان آن بودند، و هم گروهها و اقشار مختلف مردمی که در دوست داشتن شعر و طنز، به گواه تاریخ فرهنگ و هنر ایران، همدل و هم داستان اند. برنامه ای با کمترین بودجه و با وجود اسپانسرهای آماده و مایل به همکاری و تامین بودجه ساخت و پرداخت قندپهلو......
فلذا، امیدآفرین می شوم و خوشباورانه اعلام می کنم که به امیدخدا سری جدید قندپهلو، ساخته خواهد شد. فعلا برای دست گرمی و خالی نبودن عرصه و عریضه، کانال رسمی قندپهلو را در تلگرام گرامی افتتاح کردیم که برای اطلاع از آخرین خبرها و یا مطالب طنز مربوط به قندپهلو، می توانید به این کانال بپیوندید و عضو آن شوید.

عکس مفهومی از رز رضوی با عنوان «آمین»



از ؟؟؟ + تصاویر
 

 

 

خیال پردازی های کوروش سلیمانی


از ؟؟؟ + تصاویر
 

کوروش سلیمانی، نیز در تازه ترین پست خود در اینستاگرام نوشت:

سالهاست دارم سعى مى كنم اما هرچه مى كوشم اين روزگار را نمى فهمم. درك دستور زبان و قواعد بازى آن برايم دشوار است و تن دادن به آنها در بسيارى مواقع ناممكن ... گاهى با خود مى گويم كاش دويست سال پيش تر به دنيا مى آمدم ... نمى دانم، شايد هم دويست سال بعدتر ... و بعد خنده ام مى گيرد از اين خيال خام و باز سعى مى كنم بفهمم قواعد بازى را و باز سعى مى كنم تن ندهم به بسيارى از آنها ...

عکس مهدی سلطانی از دخترش روژا


از ؟؟؟ + تصاویر
 

عکس دیده نشده از دوران کودکی علیرضا جعفری


از ؟؟؟ + تصاویر


 

مجید اسکندری در 4 گریم متفاوت


از ؟؟؟ + تصاویر
 

سلفی شهاب عباسی با آرایشگرش


از ؟؟؟ + تصاویر
 

تصویر منحصر به فرد از علی دایی در کنار اوتمار هیتزفلد سرمربی بایرن مونیخ در 27 جولای سال 1998


از ؟؟؟ + تصاویر
 

آخرین پست از خواننده زیرزمینی


از ؟؟؟ + تصاویر
 

نادر سلیمانی در کنار مادر و مادر زن


از ؟؟؟ + تصاویر
 

تقدیر وزیر بهداشت از دکتر شیبانی


از ؟؟؟ + تصاویر

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در تازه ترین پست خود در اینستاگرام نوشت:


از او بیاموزیم
گفتن از مردی که سال‌های طولانی با نهایت اخلاص برای آزادی و استقلال کشور تلاش کرده، آسان نیست. دکتر عباس شیبانی قبل از پیروزی انقلاب، سال‌ها زندان و شکنجه و حبس را تحمل کرد و پس از پیروزی نیز همیشه در صحنه حضور داشت. در دوران تصدی وزارت کشاورزی - از طریق مرحوم آقای اصفهانی که معاون در امور زمین بودند و طی دوره‌ای یک ساله افتخار همکاری با او را داشتم- شاهد تلاش بی وقفه ایشان در فعالیت‌های گوناگون، کمک به مظلومین و کسانی که به هر دلیل حقی از آنها ضایع شده بود، بودم.
دکتر شیبانی طی ۵ دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی همیشه در حوزه سلامت فعال بودند و بعدها هم که هیات امنای ‌ارزی ایجاد شد، منشا اثر زیادی شدند. دوره ای که برای درمان ۴ بیماری عمده، مجبور بودیم بیماران را به خارج از کشور اعزام کنیم.
دکتر شیبانی با کمک به تجهیز مراکز پزشکی و بعدها اعزام نیرو برای گذراندن دوره‌های تخصصی، کمک بزرگی به عدم اعزام بیماران به خارج کردند؛ تا امروز که حدود دو دهه است و دیگر بیماری به خارج از کشور اعزام نمی‌شود.
این "منش" تا امروز و در شورای شهر تهران نیز در رفتار و گفتار ایشان مشهود است؛ البته جا دارد یادی هم از همسر بزرگوارشان کنیم. مرحومه خانم مفیدی که سال‌ها در کنار ایشان و همراه و پشتیانی نمونه بودند و در طول زندگی، سختی‌های زیادی را متحمل شدند. امیدوارم روح‌شان قرین رحمت خدای مهربان باشد.
دکتر شیبانی، یک انسان واقعی است. خالص، وظیفه‌شناس، ساده‌زیست، بی‌ادعا و بی‌چشمداشت. بزرگ‌مردی عالم و عامل به تمام معنا در احکام الهی؛ مدیر متخلقی که در وجودش هیچ جایی برای دروغ، تهمت، دست‌اندازی به بیت‌المال، تضییع حقوق دیگران، طمع و زیاده‌طلبی وجود ندارد.
من ایشان را یکی از بهترین انسان‌های روی زمین می دانم و همین مرام و مسلک، از پزشکی متعهد، رجلی سیاست‌مدار ساخت که افراد بسیاری از سیره عملی او، بسیار آموختند. و دعا می کنم که بسیاری دیگر بیاموزند.
از درگاه حضرت حق، سلامت، سربلندی و بلندای عمر پر بار ایشان را خواستارم.
 
حضور پور علی گنجی بر مزار کاپیتان سابق پرسپولیس


از ؟؟؟ + تصاویر
 

نقش متفاوت حمید لولایی در فیلم سینمایی «سه بیگانه»


از ؟؟؟ + تصاویر
 

نهضت ادامه دارد ...


از ؟؟؟ + تصاویر
 

عزت الله ضرغامی، رئیس سابق رسانه ملی در تازه ترین پست خود در اینستاگرام نوشت:

نهضت ادامه دارد ...
از شروع نهضت تا امروز، فرزندان ملت، ازدانشجویان پیرو خط امام تا رزمندگان و مرزداران شجاع مان، اینگونه امریکا را تحقیر کرده اند.
خط امام، مقابله با امریکا و سازش ناپذیری با استکبار است .... روحش شاد!

 

لو رفتن هویت «گلزار» در پیست اسکی دیزین

 

از ؟؟؟ + تصاویر

مهران رجبی، بازیگر طنز پرداز کشورمان در تازه ترین پست خود در اینستاگرام نوشت:

اومده بودم قله دیزین که یکنفر که عینک بزرگی داشت و کاملا استتار بود زیر گوشم گفت مهران من گلزارم و واقعاً گلزار بود و لو رفت و کلی خوش گذشت.

عباس غزالی و یادی از شهید عملیات کربلای 5
 

از ؟؟؟ + تصاویر
 

عباس غزالی در تازه ترین پست خود در اینستاگرام نوشت:


29 سال پيش يعني ٢٥ دي ١٣٦٥ يك جوان ١٧ ساله در عمليات كربلاي ٥ به شهادت رسيد...شهيد علي ابراهيمي... مثل خيلياي ديگه، همشون به گردنمون حق دارن، يادمون نره... ياحق...

[کد خبر:AJ12035]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب