آینه جم: وی با اشاره به بدهی شرکت مخابرات استان به شرکت زیر ساخت گفت: متاسفانه در چند روز گذشته اختلالاتی در پهنای باند اینترنت و دسترسی کاربران به این اینترنت ایجاد شده که دلیل آن بدهی شرکت مخابرات به شرکت زیر ساخت می باشد.

به گزارش آینه جم: مدیرعامل شرکت مخابرات استان می گوید: بابت اختلالات چند روز گذشته اینترنت بوشهر از مردم عذر خواهی می کنم.

محمدرضا بحرانی در گفتگو با «خلیج فارس» در خصوص اختلالات اخیر در پهنای باند اینترنت استان افزود: مشکلات اینترنت استان  دلایل مختلفی دارد که بخش از مشکلات ایجاد شده مربوط به شرکت مخابرات می باشد، با این وجود در تمام تلاش خود را برای رفع مشکل پیش آمده به کار گرفته ایم که بزودی این اختلال رفع خواهد شد.

وی با اشاره به بدهی شرکت مخابرات استان به  شرکت  زیر ساخت گفت: متاسفانه در چند روز گذشته اختلالاتی در پهنای باند اینترنت و دسترسی کاربران به این اینترنت ایجاد شده که دلیل آن بدهی شرکت مخابرات به شرکت زیر ساخت می باشد.

بحرانی با اشاره به مطالبات ابن شرکت از مشترکین افزود: مهمترین دلیل پرداخت نشدن طلب ما به شرکت زیر ساخت  ناشی از بدحسابی برخی از مشترکین خصوصی و ادارات و نهادهای دولتی است که  تاکنون برای پرداخت بدهی خود اقدام نکرده اند.

رییس شرکت مخابرات استان افزود: در این باره از مردم عذر خواهی و تاکید می کنم که تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت مناسب به کار خواهیم گرفت.

بحرانی افزود: اختلال در پهنای باند اینترنت استان حداکثر تا روز چهارشنبه رفع خواهد شد و شرایط عادی حاکم می شود.

[کد خبر:AJ9668]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب