آینه جم: مدیر اداره محیط زیست شهرستان بوشهر گفت: لاشه یک قطعه لاکپشت سبز که در معرض انقراض است، در ساحل بوشهر دیده شد.

لاشه لاکپشت در معرض انقراض به ساحل بوشهر رسید

به‌گزارش  آینه جم، صادق پورسالم افزود: بلافاصله بعد از دریافت گزارش مشاهده لاشه این لاکپشت در ساحل خلیج فارس و در محدوده بوستان مرجان، گروه‌های ارزیابی و بررسی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر به این منطقه رفتند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این لاشه از گونه در معرض انقراض لاکپشت سبز است.

مدیر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر عنوان کرد: علت دقیق تلف شدن این گونه مشخص نیست و ممکن است بر اثر برخورد با کشتی‌ها یا تور‌های صیادی باشد.

پورسالم گفت: با توجه به گذشت هفته‌ها از زمان تلف شدن این لاکپشت و متلاشی شدن لاشه، امکان بازسازی نمایشگاهی وجود نداشت و با رعایت اصول محیط زیستی دفن شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

[کد خبر:AJ40163]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب