آینه جم: سید مسعود طباطبایی هنرمند جانباز که تور ایرانگردی خود با دوچرخه و شعار "زنده نگه داشتن حماسه سازان تاریخ و شهدای انقلاب" از شهرستان جلفا آغاز کرده‌است، در شهر خورموج استان بوشهر مورد استقبال قرار گرفت.

دوچرخه سوار ایرانگرد در شهر خورموج بوشهر مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش آینه جم؛ این هنرمند در گفت و گو با ایرنا در شهر خورموج گفت: هدف از این تور ایرانگری با دوچرخه که از مردادماه سال جاری آغاز کرده‌ام، حفاظت از محیط زیست است.

وی افزود: در این ارتباط تاکنون در طول مسیر این سفر بیش از یکهزار اصله نهال کاشته‌ام.

طباطبایی که جانباز ۶۵ درصد دوران دفاع مقدس ادامه داد: از سال ۱۳۹۰ ایرانگردی با دوچرخه را آغاز کرده‌ام و تاکنون استان‌های مختلف کشور را با دوچرخه رکاب زده‌ام.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک سفر به دور دنیا را با هدف نشان دادن اقتدار ایرانی آغاز خواهم کرد و در این سفر تلاش می‌کنم به جهانیان اثبات کنم جانباز ایرانی تا توان دارد از فعالیت باز نخواهد ایستاد.

طباطبایی با قدردانی از حمایت های ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی و ورزش وجوانان شهرستان دشتی و شهرداری خورموج اظهارداشت: خورموج را شهری زیبا و فرهنگ دوست و هنرپرور دیدم و سابقه شهرستان دشتی نیز خبر از هنرمندی، عالم پروری و مجاهدت مردم این دیار می‌دهد.

این هنرمند عشق به سفر و دوچرخه‌سواری را موجب تشویق خود به این تور عنوان کرد و  گفت: در مسیر با بارندگی باران و برف نیز مواجه بودم ولی عشق به شهدا و مردم سختی‌ها را آسان می‌کند.

مسعود طباطبایی متولد ۱۳۴۴ تهران، متاهل و دارای ۲ فرزند است که در بهمن ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی نفت شهر مجروح و ۶۵ درصد جانبازی دارد.

مدیر گروه سینمائی - تلویزیونی غزال فیلم از ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، تهیه کنندگی فیلم اپیزودیک، فعالیت در ۳۰ فیلم و سریال به عنوان بازیگر و فعالیت در صنایع دستی، مجسمه سازی و ویتراکاری از سوابق هنری مسعود طباطبایی است.

[کد خبر:AJ35042]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب