به گزارش آینه جم، خبرهای دریافتی نشان می دهد که شرکت پتروشیمی بوشهر وضعیت دوره کاری دو هفته کار دو هفته استراحت را لغو کرده است.

بر اساس این گزارش، این تصمیم در حالی اتخاذ شده که به تازگی چندین هشدار از وزارت بهداشت در مورد موج جدید کرونای جهش یافته که به مراتب فراگیرتر و کشنده تر از انواع قبل بوده به اطلاع همگان رسیده است.

ظاهرا از آنجایی که مدیران تولید غیربومی شرکت طبق ضوابط کاری و سایر موانع،خود مشمول این طرح نشده بودند بدون در نظرگیری شرایط جدید بیماری کرونا که قطعا مراقبت های آن بایست بیشتر از گذشته منظور شود،چنین تصمیمی گرفته اند که مطمئنا نتیجه آن در منطقه پر رفت و آمد عسلویه بازی با جان افراد است و قطعا هیچکس پاسخگوی اتفاقات ناخوشایند آن نخواهد بود.

لازم به ذکر است که پتروشیمی بوشهر از محدود مجتمع های منطقه است که طرح 2-2 یا 1-1 در آن اجرایی نشده و  تصمیم به وضعیت دوره کاری 2-2 از حدود شش ماه پیش بوده که تحت فشارهای واحد بهداشت منطقه ویژه به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی برای مبارزه با کرونا رخ داده بود،آنهم تنها محدود به پرسنل قرارداد مستقیم بهره برداری شرکت، در حالیکه سایر بخش های تولید و پیمانکاران بدون تغییر دوره کاری در  شرایط کرونا در محل کار حاضر می شدند.   

 
جالب توجه این که این تصمیم جدید در وضعیتی رخ داده که در این دوره شش ماهه همه واحدهای تولیدی مجموعه به نحو احسن به کار تولید پرداختند آن گونه که به گفته خود مدیران رکورد تولید نیز شکسته شد.


انتظار می رود این شرکت در تصمیمات خود برای حفاظت از جان پرسنلش تابع دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی باشد.

[کد خبر:AJ35037]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب