به گزارش "آینه جم"، با این وجود سیروس پورموسوی به نتایج تیم در سه هفته پایانی خوش بین است و بر این عقیده است تیم در نهایت در جدول بازی ها باقی می ماند. او در خصوص شکست در برابر شاهین شهرداری بوشهر گفت: به دنبال توجیه شکست نیستم و حتی بر این عقیده ام اگر در شکست اشکالات نادیده گرفته شود و به دنبال توجیه آن باشیم شکست تکرار می شود؛ ما در این بازی مهره های اصلی خود را در خط دفاع در اختیار نداشتیم. فریبرز گرامی به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم نبود. هم چنین علی عبدالله زاده و بابک حاتمی مصدوم بودند. استفاده از بازیکنان در پست های غیر تخصصی شرایط تاکتیکی ما را به هم ریخت به خصوص که زمان کافی برای ایجاد هماهنگی با نفرات جدید در خط دفاعی را نداشتیم. باید بپذیریم که در بازی با شاهین شکست خوردیم و کار ما برای ماندن در جدول بازی ها سخت شده است و باید در سه هفته باقی مانده با همه توان فوتبال کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه از شروع مربیگری اش در تیم های پایه تا تیم ملی جوانان موفقیت های متعددی را تجربه کرده ادامه داد: سقوط به دسته پایین تر تنها چیزی است که من به آن فکر نمی کنم. اگر خدای ناکرده این اتفاق رخ دهد بهانه های متعدد اما واقعی وجود دارد که می توانم با اشاره به آن ناکامی را توجیه کنم. بهانه های واقعی که به طور حتم مخاطب حق را به من خواهد داد اما پارس جنوبی بازیکنان بزرگ و با شخصیتی در اختیار دارد که به طور حتم اجازه نخواهند داد این اتفاق تلخ رخ دهد. هم چنین جوانانی که سرنوشت تیم برای آنها مهم است و دوست ندارند به عنوان بازیکن تیم سقوط کننده به تیم جدیدی ملحق شوند. از زمانی که سرمربی پارس جنوبی شدم سعی کردم در دو بخش آمادگی روحی و روانی و هم چنین آمادگی تاکتیکی به تیم کمک کنم؛ منتهی کمبود بازیکن به ما اجازه نداده کار بیش از این پیش رود. با این حال بر این باورم در سه هفته باقی مانده با تلاش مجدانه ای که همه اعضای تیم خواهیم داشت بازی در برابر شهر خودرو و نتیجه ای که در این بازی گرفتیم را تکرار خواهیم کرد. من در ذهن خود به چیزی بیش از بقاء فکر می کنم. اینکه نزدیک ترین تیم به منطقه خطر نباشیم. این نه برای شخصیت مربیگری من خوب است و نه بازیکنان تیم. به خصوص با تجربه ها که در تیم های مختلقی توپ زده اند و همیشه موفق بوده اند.

سیروس پورموسوی در پایان گفت: مدیر عامل محترم باشگاه آقای رضاییان در تلاش است به تعهدات باشگاه در قبال بازیکنان عمل کند و قرار است ظرف روزهای آینده دراین خصوص اتفاقات خوبی رخ دهد. تقاضای من هم از مدیران رده بالای تیم این است در این روزهای سخت در کنار تیم باشند. پرداخت دستمزد بازیکنان از نظر روحی و روانی به سود تیم است و موجب می شود بازیکن بدون دغدغه به زمین بیاید و روی ایده های فنی متمرکز شود و در این صورت نتیجه گیری راحت تر خواهد شد.

[کد خبر:AJ33383]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب