آینه جم:  دومین جلسه دکتر احمدی با مدیرعامل و مدیر منابع انسانی پتروشیمی هنگام / تاکید نماینده مردم بر جذب و استخدام نیروهای بومی جنوب استان بوشهر / پتروشیمی ها و دیگر شرکت ها از پیمانکاران بومی استفاده کنند .

 در ادامه سلسله پیگیری ها و نشست های نماینده مردم شریف جنوب استان در مجلس شورای اسلامی انجام شد:

جذب ، بکارگیری و استخدام نیروهای جوان شهرستان های حوزه انتخابیه و اهمیت این موضوع مهم برای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، حرکت و اقدام عملی برای تحول در حوزه اشتغال و آینده ای متفاوت موجب شد تا امروز شنبه ۲۱ تیرماه ۹۹ ، بار دیگر حجت الاسلام و المسلمین دکتر موسی احمدی جلسه مهم و راهبردی دیگری در حوزه اشتغال با مهندس جوانمردی مدیرعامل و مهندس آزاد درخت مدیر منابع انسانی پتروشیمی هنگام پیرامون آزمون استخدامی پتروشیمی های آپادانا و هنگام برگزار نماید.

 نماینده مردم شریف کنگان ، دیر ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: شرایط بگونه ای باشد که بستر برای جذب راحت نیروهای شهرستان های کنگان ، دیر ، جم و عسلویه فراهم شود.

 وی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی بایستی وارد شدن نیروهای بومی منطقه در چارت اصلی باشد نه پیمانکاری ، افزود: ضریب ها بگونه ای اعمال شود که نیروهای جوان شهرستان های حوزه انتخابیه بتوانند وارد چارت اصلی پتروشیمی شوند.
 دکتر احمدی در خصوص مصاحبه نیز گفت: مطالبه ما در نظر گرفتن ضریب در مصاحبه و آزاد بودن سقف بکارگیری در این زمینه است.

 وی در خصوص پیمانکاران نیز بیان داشت: پتروشیمی ها و دیگر شرکت ها در قرارداد با پیمانکاران نیز از پیمانکاران توانمند بومی استفاده کنند.

 نماینده مردم شریف کنگان ، دیر ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: مزیت مهم این کار این است که پیمانکاران بومی از نیروهای بومی بهره خواهند برد.

 دکتر جوانمردی مدیر عامل پتروشیمی هنگام نیز گفت: همانطور که در جلسه نخست اعلام کردم در آزمون جذب نیرو بگونه ای عمل خواهیم کرد که کام مردم حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر شیرین شود.

 گفتنی است دکتر احمدی قبل از برگزاری آزمون و در نخستین جلسه با مدیرعامل پتروشیمی هنگام بر لزوم برنامه ریزی مدون جهت جذب و بکارگیری نیروهای شهرستان های حوزه انتخابیه در پتروشیمی هنگام و آپادانا تاکید کرد و جلسه دوم در راستای بررسی ، پیگیری و تاکید موکد بر اجرا شدن مصوبات جلسه نخست بود.

[کد خبر:AJ33162]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب