آینه جم: مثبت شدن تست کرونای 4 راننده اتوبوسرانی بوشهر، نگرانی هایی را بین شهروندان و ابهام درباره ادامه فعالیت آن در پی داشته است.

به گزارش آینه جم؛ 24 خردادماه سالجاری بود که اتوبوس های خط واحد بوشهر پس از حدود سه ماه تعطیلی و با مصوبه ستاد استانی کرونا فعالیت شان را از سر گرفتند.

اگرچه قرار بود اتوبوس ها با ظرفیت 50 درصد صندلی های شان فعالیت کرده و مسافران ملزم به استفاده از ماسک شوند، ولی بررسی های میدانی نشان می داد به دلیل کمبود اتوبوس، برخی روزهای شلوغ این پروتکل ها مورد بی اعتنایی قرار می گرفت.

حالا خبر می رسد تست 4 راننده اتوبوس های بوشهر مثبت شده و آنها به قرنطینه خانگی منتقل گردیده اند.

مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر با تایید این خبر گفت: تست این رانندگان و برخی از اعضای خانواده شان مثبت شده و همگی به قرنطینه خانگی منتقل شدند.

حسن شجاعی پور توقف فعالیت اتوبوسرانی بوشهر را تکذیب کرد و ادامه داد: فعالیت خطوط اتوبوس های بوشهر به روال قبل برقرار است و رانندگان جدید جایگزین شده است.

وی درباره اینکه به پروتکل های بهداشتی در ناوگان اتوبوسرانی بوشهر کم توجهی می شود، اظهار داشت: بررسی های شخصی بنده حاکی از آن است که رانندگان از ماسک استفاده می کنند، اما درباره برخی از مسافران، شهروندانی بوده اند که رعایت نمی کرده و ما نیز نمی توانستیم آنها را سوار نکنیم.

[کد خبر:AJ33023]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب