آینه جم: باشگاه شاهین شهرداری بوشهر نامه‌ای را از دبیرکل فدراسیون منتشر کرد که تاریخ آن دو روز قبل از دیدار تیمشان برابر شهر خودرو است.

به گزارش «آینه جم»؛ خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر درباره اتفاقات اخیر گفت: تمام صحبت‌های ما را شب گذشته آقای مدیرعامل زده است و من تعجب می‌کنم که یک‌نفر می‌آید و می‌گوید که این مسائل برای قبل بازی نساجی-پرسپولیس است. نامه آقای شکوری دو روز قبل از بازی ما با شهر خودرو به این باشگاه و بازیکنانش نشان می‌دهد که پرونده باز بوده است.

وی ادامه داد: امیدوارم که مسئولین به مانند همیشه حق را رعایت کنند و تخلف آشکار را ببینند و حق را به حقدار بدهند.

وی ادامه داد: بدون هماهنگی با ما ساعت بازی را از 15:30دقیقه به ساعت 14 تغییر دادند و یک‌روز قبل از بازی به ما گفتند و همین امر باعث شد تا هواداران سراسیمه و شتابزده خود را به ورزشگاه برسانند، فکر می‌کنم این موضوع در عصبانیت و ناراحتی هواداران ما در بازی مقابل شهرخودرو بیشترین تاثیر را داشت.

سرپرست تیم شاهین در انتها نیز درباره داوری گفت: واقعا نمی دانم چه بگویم، داوری های بازی‌های ما را باید یک داور کم‌تجربه بگذارند، روز گذشته که دیداری نبود پس چرا یک داور خوب و باتجربه را انتخاب نکردند که خیلی زود بازیکن ما را اخراج نشود و تمرکز تیم ما به هم نریزد.

[کد خبر:AJ31106]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب