«آینه جم» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: سامانه قضائی حامی حقوقی و قضایی فعالان اقتصادی استان بوشهر راه‌اندازی و زمینه حل مشکلات حقوقی و قضایی صنعتگران و تولید کنندگان فراهم شد.

به گزارش «آینه جم» مهدی صفوی صبح امروز در نشست با تولیدکنندگان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر با تاکید بر تحقق شعار رونق تولید اظهار داشت:رونق تولید یکی از اولویت‌های مهم صنایع است که در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی برنامه ویژه تدوین و اجرایی کرده است.

سامانه قضائی حامی فعالان اقتصادی بوشهر راه‌اندازی شد

وی، از وجود بیش از شش‌هزار هکتار اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در نقاط مختلف استان بوشهر مستقر است که در این راستا واحدهای تولیدی در این مناطق راه‌اندازی شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر با اشاره به ایجاد 20 شهرک، ناحیه صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی در استان بوشهر گفت: در این مناطق 347 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری افزون بر پنج هزار میلیارد ریال فعالیت می‌کند.

صفوی، از آماده واگذار بودن زمین در شهرک‌های صنعتی به سرمایه‌گذاران خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 400 هکتار زمین‌ در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر به سرمایه‌گذاران  واگذار شده و  اکنون یک‌هزار هکتار زمین آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری است.

وی، با تاکید بر حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در ابعاد گوناگون خاطر نشان کرد: در این راستا و برای توسعه صادرات محصولات صنعتی استان بوشهر، پنج خوشه صنعتی در استان بوشهر طراحی و  اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر از راه‌اندازی سامانه قضائی حامی حقوقی و قضایی فعالان اقتصادی خبر داد و بیان کرد:در راستای اطلاع از مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی تولید، سامانه حمایت از فعالان اقتصادی با عنوان حامی راه‌اندازی شده است.

صفوی با تاکید بر ثبت نام صاحبان صنایع در سامانه قضایی حامی فعالان اقتصادی گفت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه برای اطلاع از مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی حوزه تولید و با هدف ایجاد امنیت اقتصادی، رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در چارچوب وظایف و اختیارات قوه قضاییه این سامانه راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر حمایت‌های لازم برای رفع مسائل و مشکلات حقوقی قضایی سرمایه‌گذاری افزود: در سامانه یاد شده هماهنگی و انسجام در امور مشاوره، کارشناسی و داوری مربوط به دعاوی و اختلافات پرونده‌های تجاری و اقتصادی انجام می‌شود که لازم است همه فعالان اقتصادی تحت نظارت شرکت شهرک‌های صنعتی نسبت به ثبت‌نام در این سامانه به آدرس اینترنتی www.hami.adliran.ir اقدام کنند.

[کد خبر:AJ28402]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب