آینه جم : پس از کشمکش حدود یکساله، حکم شهردار مرکز استان از سوی وزیر کشور امضا شد.
 
به گزارش «آینه جم »؛ مهرزاد آسایش عضو شورای اسلامی شهر بوشهر این خبر را اعلام کرد و گفت: وزیر کشور حکم نورالدین امیری شهردار منتخب بوشهر را امضا کرد.
 
سید نورالدین امیری متولد سال 1347 در شهر شنبه شهرستان دشتی، دارای مدرک کارشناسی برنامه ریزی شهری، کارشناسی ارشد شهرسازی از دانشگاه شیراز و دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

امیری هم اکنون در دانشگاه خلیج فارس به عنوان عضو هیات علمی دانشکده معماری و شهرسازی فعالیت دارد و از سوابق اجرایی وی می توان به این موارد اشاره کرد: شهردار خورموج، مدیر شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و مدیر سازمان همیاری شهرداری های استان.

شورای اسلامی شهر بوشهر 13 شهریورماه سالجاری در جلسه ای غیرعلنی با 6 رای موافق وی را برای شهرداری بوشهر برگزید، 3 رای دیگر هم به اکبر توسلی عضو شورا و نامزد تصدی شهرداری داده شد. (جزییات خبر)

پیش از این در اسفند 96 و خرداد سالجاری شورای شهر دو شهردار منتخب برگزید که شامل نبی الله دهقانی و یونس خسروانی بود، اما وزارت کشور از صدور حکم برای آنها خودداری نمود.

مرکز استان بوشهر از آبان پارسال بدون شهردار است و این مجموعه بصورت سرپرستی اداره می شود. آن زمان میگلی نژاد مشمول استفساریه مجلس پیرامون منع بکارگیری بازنشستگان شناخته و به کار وی در شهرداری پایان داده شد.

خبر می رسد آئین معارفه نورالدین امیری شهردار جدید بوشهر جمعه ساعت 14 با حضور معاون امور عمرانی وزیر کشور و در همایش شهرداران استان در بانک صادرات برگزار خواهد شد خلیج فارس 

[کد خبر:AJ26116]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب