1228585.jpeg

آینه جم – نیما صبور: روز گذشته و براساس هماهنگی شورای اسلامی بهارستان با دفتر فرمانداری جم قرار بود برخی از معتمدین، بزرگان روستا،نخبگان و دهیاری و شورای اسلامی بهارستان با محمد حسینی فرماندار جم دیدار کنند و در خصوص  مشکلات این روستا و رفع برخی مشکلات برای مراسم بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در بهارستان صحبت کنند.

اما روز گذشته اتفاقات تلخی در فرمانداری رخ داد و فرماندار جم به هر بهانه ای می زد تا بهارستانی ها را نبیند! وی به رئیس دفتر خود می گفت که این مراجعه کنندگان را به اتاق بخشدار یا معاون سیاسی ببرد اما بهارستانی ها تاکید داشتند که خود فرماندار را ببینند و این رفتار نماینده ی عالی دولت در قبال مردم بزرگ ترین روستای استان بوشهر زیبنده نبود و ناراحتی اهالی شریف این روستا را به همراه داشت.
با بررسی های انجام شده ، فرماندار جم روز گذشته جلسه مهمی هم نداشته اما دلیل اینکه نمی خواسته معتمدین و بزرگان و شورای اسلامی و دهیار بهارستان را ببیند نمی دانیم چیست؟

اما جناب محمد حسینی نظرتان را به موارد زیر جلب می کنم:

1.    در هفته ی دولت سال جاری که نشست هم اندیشی در بهارستان برگزار شد ، بودید و دیدید که مردم ونخبگان و شورای اسلامی همه از تبیعض ها سخن گفتند و قول دادید که این بی عدالتی ها در حق بهارستان کم شود ، اما خودتان هم روز گذشته با بی احترامی به بهارستانی ها نشان دادید همچون مدیران ادارات تان هستید و برخورد می کنید!

2.    جناب فرماندار شما بارها در سخنانتان تاکید داشته اید که در اتاقتان در فرمانداری به روی همه باز است ، دیروز ثابت کردید که در اتاقتان به روی مردم بزرگترین روستای استان بوشهر بسته است و این وعده ها و شعار های تو خالی تان به همه عیان شد.

3.    بارها در خصوص تکریم ارباب رجوع در جلسات شورای اداری خطاب به مدیران و مسئولان تاکید داشتید که به ارباب رجوع احترام گذاشته شود ، اما آیا رفتار دیروزتان نمونه ی احترام بود؟

4.    رفتار جنابعالی نشان می دهد که وقتی فرماندار یک شهرستان چنین برخوردی با مراجعه کنندگان دارد و علی رغم اینکه هماهنگی های لازم برای نشست انجام شده و بعدا به یکباره بدون هیچ توجیهی نمی خواهید نمایندگان مردم بهارستان را ببینید، باید گفت که فاتحه دیگر مسئوولان و مدیران زیر دست تان را باید خواند ، شما که چنین با ارباب رجوع برخورد می کنید انتظاری نیست که در ادارت بهتر برخورد شود!

5.    جناب فرماندار ، مردم بزرگترین روستای استان بوشهر هیچگاه این رفتار روز گذشته تان را فراموش نخواهند کرد ، یادش بخیر فرمانداران گذشته اگر کاری برای بهارستان نمی کردند اما حداقل در اتاقشان به روی مردم همیشه باز بود.

6.    تکریم ارباب رجوع یکی از مواردی است که مورد تاکید رئیس جمهور بوده و استاندار بوشهر نیز بارها در جمع مسئوولان و فرمانداران به آن تاکید کرده است اما در جم اجرا نمی شود ، بهتر است استاندار بوشهر در خصوص فرماندار جم تجدید نظری داشته باشد ، با این رویه ای که حسینی پیش گرفته می تواند تبعاتی را برای شهرستان به همراه داشته باشد ، بی احترامی عالی ترین مسئول دولتی به مردم از ذهن اهالی بهارستان فراموش نمی شود ، آقای فرماندار امیدوارم حداقل شجاعت عذرخواهی از مردم به خاطر رفتار نامناسب تان را داشته باشید.../ نیما صبور فعال رسانه ای شهرستان جم

[کد خبر:AJ26083]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب