به گزارش خبرنگار آینه جم: عبدالله نادری ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با بیان اینکه اجرای عدالت و برقراری امنیت دو مسئولیت خطیر قوه قضائیه است، اظهار داشت: قوه قضائیه با همکاری دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نقش مهمی در زمینه امنیت بر عهده دارند.

وی افزود: در استان بوشهر با حضور رئیس کل دادگستری و مجموعه قضایی در اجرای عدالت اقدامات خوبی صورت گرفته که این موضوع در فضای عمومی استان به خوبی ما شاهد هستیم.

نادری با اشاره به اینکه در بحث امنیت با دستورات قضایی که صادر می شود عامل مهمی در  بازدارندگی دارد، گفت: در شهرستان دشتی با همکاری نیروهای نظامی و اطلاعاتی و مجموعه قوه قضائیه امنیت خوبی حکم فرما است.

وی ادامه داد: سالار مومنی انسانی است که در رفتارهای فردی، اخلاقی و مردمی بودن منحصر به فرد است و در این مدت ۱۵ سالی که در شهرستان حضور دارد مردم رضایت مندی خوبی دارند.

نادری اضافه کرد: به حمد الله در حال حاضر با حضور ائمه جمعه، روحانیت، اعضای شورای تامین، مدیران دستگاههای اجرایی وحدت و همدلی خوبی در سطح شهرستان شاهد هستیم همان چیزی که امروز نیاز اصلی کشور است.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: باتوجه به توطئه های دشمنان در شرایط کنونی کشور به این وحدت و همدلی نیازمند است .

وی به مقوله امنیت نیز اشاره کرد و یادآور شد: اگر باورهای اعتقادی و فرهنگی مردم نباشد امنیتی وجود نخواهد داشت و دستگاهها تنها حفظ نظم و امنیت می کنند.

در پایان بازهوایی به سمت رئیس دادگستری شهرستان دشتی معرفی و از خدمات سالار مومنی تقدیر به عمل آمد.

[کد خبر:AJ26020]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب