«آینه جم»؛: عملکرد بازیکن بوشهری پرسپولیس و اتفاقات پیش آمده برای وی در فصل جاری، موجی از نارضایتی را در میان هواداران این تیم نصیب وی کرده است.

به گزارش «آینه جم»؛ طارمی که دو فصل پیاپی با شایستگی آقای گلی لیگ برتر شد، در سومین سال حضورش در جمع قرمزهای پایتخت بیش از گذشته اسیر حاشیه ها شد و اکنون نیز اصرار بر رفتن از پرسپولیس -آن هم برای حضور در تیم های عربی- زمینه ساز انتقادات تند هواداران از بازیکن بوشهری گردیده است.

غائله ریزه‌اسپور و کم مهری به پرسپولیسی ها

جدی ترین حاشیه مهدی طارمی، پیش از شروع لیگ شانزدهم و زمانی بود که راهی ساخنمان باشگاه پرسپولیس شد و بعد از مذاکره با مدیران این مجموعه، برای تمدید قرارداد به توافق شفاهی دست یافت. خبر این توافق رسانه‌ ای شد و طارمی هم چیزی را تکذیب نکرد، اما روز بعد او همراه با رامین رضاییان مسافر ترکیه شد و در عین ناباوری رسما با باشگاه ریزه‌اسپور قرارداد بست.

48 ساعت اول بعد از آن اتفاق، چنان فضای خشمگینانه‌ ای بر هواداران پرسپولیس حاکم بود که شاید از نظر عمق و گستردگی تنها می‌توانست با فضای بعد از انتقال مهدی هاشمی‌نسب به استقلال قابل مقایسه باشد. در پی آن، موج آنفالو کردن طارمی توسط هواداران پرسپولیس شروع شد و ظرف چند روز یک‌چهارم از فالوورهای طارمی او را ترک کردند. بقیه‌اش را هم که می‌دانید؛ پشیمانی زودرس، بازگشت شتاب‌زده و شرایط اسفناکی که حالا به وجود آمده است.

بسیاری از هواداران پرسپولیس انتظار داشتند حداقل حالا که این تیم به خاطر سلسله اشتباهات طارمی دچار مشکل شده و پنجره‌های نقل‌وانتقالاتش بسته است، این بازیکن کنار تیم باقی بماند و دست‌کم تا زمستان آینده که منع یارگیری سرخپوشان از بین می‌ رود، پیراهن قرمز را به تن داشته باشد. با این وجود طارمی تصمیم دیگری گرفت و این مساله بار دیگر به طغیان هواداران پرسپولیس علیه او منجر شد.

به نظر می رسد طارمی از مشاوران خوبی بهره نمی برد و در مسیری گام بر می دارد که خیلی زود خود را از چشم هواداران پرسپولیس انداخته و در صورت حضور در لیگ های عربی و کیفیت نازل آن، احتمالا باید دور تیم ملی هم خط بکشد.

[کد خبر:AJ23704]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب