آينه جم؛ پارس جنوبی بعد از شکست در هفته شانزدهم باید در ورزشگاه شهر قدس به مصاف پیکان برود و در این در حالی است که این تیم ممکن است چهار بازیکن اصلی اش را در این بازی در اختیار نداشته باشد.

به گزارش " آينه جم" پارس جنوبی برای بازی هفته هفدهم برابر پیکان دو بازیکن اصلی خط دفاعی اش را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار ندارد. میثم تیموری مدافع چپ و حامد نورمحمدی مدافع وسط این تیم با اخطاری که برابر گسترش فولاد گرفتند سه اخطاره شده و بازی بعدی را از دست دادند. تارتار احتمالا برای بازی برابر پیکان وحید حمدی نژاد و مجتبی لطفی را جایگزین این دوبازیکن کند.


امید سینک و مهدی زبیدی دو بازیکن خط تهاجمی پارس هم به دلیل مصدومیت بازی های اخیر تیمشان را از دست داده اند. سینک اما مصدومیتش را پشت سر گذاشته؛ اما گویا هنوز برای بازی آماده نیست و احتمالا برای بازی با پیکان از ابتدا در ترکیب تیمش قرار نمی گیرد. مهدی زبیدی هم که دچار مصدومیت است به احتمال زیاد به بازی هفته هفدهم نخواهد رسید.


تارتار برای بازی حساس هفته هفدهم برابر پیکان کار سختی دارد. او احتمالا باید بدون چهار بازیکن اصلی تیمش به مصاف پیکان برود که یکی از رقبای این تیم در جدول رده بندی است./ورزش 3

[کد خبر:AJ23646]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب