پارس جنوبی جم برای سومین بار متوالی در هفته های اخیر بازی خود را بدون گل زده به پایان رساند.

 

به گزارش " آينه جم"، شاگردان مهدی تارتار در پارس جنوبی جم در دیدار این هفته خود مقابل نفت تهران در هوای سرد ورزشگاه تختی تهران به مصاف نفت تهران رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به جم بازگشتند. آنها در حالی قدم به این مسابقه گذاشتند که در دو بازی متوالی با نتیجه یک بر صفر مغلوب فولاد و پرسپولیس شده بودند.


بازیکنان نفت تهران در دقایق پایانی بازی یک موقعیت خوب گلزنی داشتند که محسن فروزان با یک عکس العمل عالی اجازه نداد تنها موقعیت بازی، سه امتیاز برای تیم میزبان در پی داشته باشد. در واقع فرزوان با این سیو دیدنی، جبران پنالتی بازی مقابل پرسپولیس را کرد و اجازه نداد سومین شکست یک بر صفر تیمش اتفاق بیفتد.


شاگردان تارتار که در 11 هفته بتدایی لیگ هفدهم در همه بازی های خود موفق به گلزنی شده بودند، سه بازی متوالی است که بدون گل زده از زمین مسابقه خارج می شوند. قاعدتا یک امتیاز از سه بازی آن هم بدون گل زده نمی تواند برای تارتار و تیم شایسته پارس جنوبی جم ایده آل باشد.


پارس جم تا پایان هفته چهاردهم با 26 امتیاز بعد از پرسپولیس در رده دوم قرار دارد. این تیم با 22 گل زده بعد از پدیده (25) پرسپولیس (24) سومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد.

[کد خبر:AJ23504]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب