n82744184-72016764.jpg

آینه جم: رییس بیمارستان 56 تخت خوابی امام هادی(ع) دیر استان بوشهر گفت: بخش بستری این بیمارستان با استقرار پزشکان متخصص و پذیرش بیمار فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش آینه جم: حسین هوشمند گفت :بهره برداری از بخش درمانی و خدماتی بیمارستان امام هادی(ع) دیر به صورت گام به گام تعریف شده است.

وی اضافه کرد: فاز نخست بیمارستان امام هادی (ع) شامل درمانگاه تخصصی، رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس، داروخانه و ساختمان اداری است که هم اکنون به مردم خدمات دهی می کند.

هوشمند اظهارداشت:درزمان حاضر پزشک متخصص داخلی، زنان و بیهوشی جذب بیمارستان شده اند و پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی، پوست، قلب، اعصاب و روان در این بیمارستان مردم را ویزیت می کنند.

وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه تعداد 13 دیالیزی در این شهرستان وجود دارد راه اندازی دستگاه دیالیز و راه اندازی زایشگاه در اولویت اصلی مدیریت این بیمارستان قراردارد.

ساختمان بیمارستان 56 تختخوابی امام هادی(ع) بندر دیر استان بوشهر 26اردیبهشت ماه سالجاری با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

عملیات اجرایی این بیمارستان از سال 86 آغاز شد که در ابتدای دولت یازدهم 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با تلاش و همت دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسید.

دیر (dayyer) در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد و 60 هزار نفر جمعیت دارد.

[کد خبر:AJ23480]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب