آینه جم : پس از غیبت چندساله هنرمندان بوشهری در میان تقدیرشدگان جشنواره های بین المللی فجر،امین چاهشوری در بخش بازیگری مرد جشنواره بین المللی تئاتر خوش درخشید.

به گزارش آینه جم به نقل از خلیج فارس ؛  در آئین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فجر که با حضور وزیر ارشاد در تالار وحدت برگزار شد، چاهشوری در بخش بازیگری مرد مورد تقدیر قرار گرفت.

وی در قالب نمایش خیابانی "هر چی سنگه مال پای لنگه" از بوشهر در این جشنواره حضور یافته بود.

نمایش «هرچی سنگه مال پای لنگه» از بوشهر را علی‌اکبر کنعانی‌طریق نوشته و مارال ایزدبخش کارگردانی کرده است.

بازیگران این نمایش عبارتند از: محسن چاه‌شوری، امین چاه‌شوری و مارال ایزدبخش. دیگر عوامل نمایش «هرچی سنگه مال پای لنگه»: مهدی منفرد با همکاری محسن چاه‌شوری؛ موسیقی – دستیار کارگردان و نیز سرپرست گرو؛ امین چاه‌شوری – علی‌اکبر کنعانی‌طریق؛ طراح و مسعود ماهینی طراح پوستر و بروشور

[کد خبر:AJ20350]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب