000000000000000gf.jpg

آینه جم، سه شنبه هفته آینده، پیکر پاک دو شهید گمنام در شهر ریز شهرستان جم به خاک سپرده می شود.

به گزارش آینه جم،نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: پیکر شهید پاسدار غلامرضا بیژنی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شناسایی شده و پیکر مطهر وی پس از 27 سال یکشنبه هجدهم مرداد با 9 شهید گمنام دیگر به بوشهر منتقل می‌شود.

سرهنگ احمد موحد افزود: غلامرضا بیژنی در سال 67 در جزیره مجنون به شهادت رسید و بنا بر نظر خانواده، پیکر این شهید قرار است سه‌شنبه هفته آینده در زادگاهش روستای خیارزار بخش شبانکاره در شهرستان دشتستان تشییع و به خاک سپرده شود.

موحد گفت: علاوه بر این شهید، پیکر 9 شهید گمنام دیگر نیز یکشنبه آینده با پرواز تهران وارد فرودگاه بین‌المللی بوشهر می‌شوند و سه‌شنبه درسالروز شهادت امام صادق(ع) در پنج نقطه‌ی استان بوشهر به خاک سپرده ‌خواهند شد.

به گفته‌ی سرهنگ موحد از 9 شهید گمنام 2 شهید در شهر سیراف، 2 شهید در شهر بردخون، 2 شهید در شهر ریز، 2 شهید در شهر آباد و یک شهید نیز در تیپ پیاده اما صادق به خاک سپرده می‌شوند.

دو تن از شهدای گمنام که در شهر ریز به خاک سپرده می شوند، یکی ۲۳ ساله است و یکی نیز سن وی مشخص نشده است که در عملیات خیبر و منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیده‌اند.

هم‌اکنون 108 شهید گمنام در 31 نقطه از استان بوشهر به خاک سپرده شده‌اند.

 

[کد خبر:AJ6568]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب