01515455.jpg

 

 

آینه جم؛  پارس جنوبی جم چراغ اول را روشن کرد. 
به  گزارش آینه جم  در هفته نخست لیگ یک آرمان گهر در خانه خود پذیرای تیم پارس جنوبی جم بود. تیمی که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشت و اینبار با محمد نصرتی در پی بازگشت خیلی سریع به لیگ برتر است. این تیم میزبان بود که ابتدا به گل رسید. در دقیقه 43 ضربه علی وزیری پناه تیم آرمان گهر را یک بر صفر پیش انداخت و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. 
با شروع نیمه دوم تیم پارس جنوبی برای جبران گل خورده چهره تهاجمی تری به خود گرفت. محمد اوسانی که پیش تر او را در ترکیب تیم صبای قم در لیگ برتر دیده بودیم زننده گل نخست پارس جنوبی بود. بعد از این گل پارس جنوبی به کسب سه امتیاز امیدوار شد و به بازی تهاجمی خود ادامه داد. در دقیقه 2 وقت اضافه تیم میهمان صاحب ضربه پنالتی شد و امید نظامی پور که همانند محمد اوسانی که پیش تر در لیگ برتر بازی کرده بود ضربه را تبدیل به گل کرد تا در نهایت پارس جنوبی بازی یک بر صفر باخته را با برد دو بر یک عوض کند. 
این یک شروع خوب برای شاگردان محمد نصرتی بود. مربی ای که در گل ریحان خیلی تلاش کرد تا تیمش را به لیگ برتر هدایت کند اما حاشیه ها و شاید هم مشکلات مالی این اجازه را به او نداد. او به دنبال انجام این ماموریت در تیم پارس جنوبی است. تیمی که به نظر می رسد به دلیل حضور در لیگ یک با مشکل مالی همراه نباشد به این خاطر که قانونگذار لیگ یک را بر خلاف لیگ برتر حرفه ای نمی داند.
آینه جم؛  سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در هفته اول رقابت های لیگ یک از راه سخت و دشوار تیمش در ماراتن لیگ یک خبر داد.
به گزارش " آینه جم "، محمد نصرتی بعد از کسب برتری دو بر یک تیمش مقابل آرمان گهر سیرجان گفت: همیشه آغاز لیگ ها در روند نتیجه گیری تیم ها بسیار مهم است و با برنامه های زیادی وارد این بازی شدیم. از همان ابتدای بازی سعی کردیم قدرت و شیوه بازی خود را به حریف دیکته کنیم.
وی افزود: نیمه اول در حالی با برتری میزبان به پایان رسید که روند بازی به سود ما جریان داشت. اما میزبان در اواخر نیمه اول از روی نقطه پنالتی به گل رسید که واقعا نمی خواهم در همین هفته اول راجع به داوری صحبت کنم. اما کارشناسان می توانند روی این صحنه نظر بدهند.ما نیمه دوم را با جابجایی و تعویض چند بازیکن دنبال کردیم و خوشبختانه خیلی زود به گل تساوی دست یافتیم تا بازیکنان مان شرایط روحی و روانی بهتری داشته باشند. انگیزه بازیکنان ما برای زدن گل برتری و کسب سه امتیاز مشهود بود و در نهایت روی حملات متعدد توانستیم به گل برتری دست یابیم. 
نصرتی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در بازی اول گفت: ما برنامه های زیادی برای این فصل داریم و هنوز با تیم ایده آل مان فاصله داریم. در روزهای آینده با اضافه شدن چند بازیکن دیگر، ترکیب مان کامل تر خواهد شد و می توانیم به اهداف بزرگتری بیندیشیم. ما راه سخت و دشواری را در لیگ یک در پیش داریم و در این رقابت ماراتن گونه باید هفته به هفته رشد کنیم و تیم شخصیت خودش را پیدا کند.
ورزش ۳
[کد خبر:AJ34240]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب