IMG-20181205-WA0000.jpg

 
 آینه جم:  روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در اطلاعیه ای از جذب و استخدام نیرو در بیمارستان توحید جم از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است:بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در نظر دارد جهت تکمیل نیروی درمانی بیمارستان توحید جم ، از میان افراد واجد شرایط، تعدادی کارشناس پرستاری، کاردان یا کارشناس مامایی، کاردان یا کارشناس اتاق عمل و کاردان یا کارشناس هوشبری را از طریق برگزاری آزمون جذب نماید.
 از متقاضیان دعوت می شود جهت ثبت نام اولیه و دریافت معرفی نامه حداکثر تا تاریخ 19/9/97 به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم به آدرس شهر  بهارستان، محله چاهگچی مراجعه نمایند.
فقط افرادی اجازه شرکت در این آزمون خواهند داشت که اسامی آنها از طریق اداره کار شهرستان جم و به منظور شرکت در آزمون یاد شده به این بهداشت و درمان ارسال گردد.
[کد خبر:AJ26666]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+13 # مجتبی الهی 1397-09-15 12:21
خب آخه چرا ثبت نام اینترنتی نذاشتی اداره کار جم بیاییم چیکار میخواین پارتی بازی کنین..مینوشتین هر که پارتی داره بیاد..یا بومی هس..
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+9 # علی 1397-09-17 09:56
اینا همش الکی هست نیروشون گرفتن الان میگن برن اداره کار جم .اونجا هم صد تا بهانه میارن ک معرفیت نکن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # راضیه 1397-12-02 18:39
سلام وقتی نیرو از قبل گرفته شده چرا آگهی میزنین .حالا با وجود نداشتن وضعیت اقتصادی درست یه هزینه ای کردیم که به باد رفت بو بی خیال هزینه حالا.اون امیدی که تو دلمون کاشته شد رو چیکار کنیم. خدایی بی عدالتی و دروغ و غارت تا کی؟؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب